Nazorg en klachten

Bij Meijer BMW & MINI vinden we het belangrijk dat u tevreden bent, zowel voor, tijdens als na de reparatie. Hier leest u meer over onze nazorg en hoe we omgaan met eventuele klachten.

Onze nazorg

Bij Meijer BMW & MINI staan we voor kwaliteit en transparantie en zijn we van mening dat rijplezier begint met goede zorg voor uw auto!

Net als bij operaties bij mensen, vinden we dat een auto waaraan veel gesleuteld is, ook na de reparatie de juiste aandacht verdient. 

Dus heeft u na een reparatie of onderhoud nog vragen, twijfels of merkt u iets op? Neem gerust contact met ons op, wij kijken altijd met u mee.

Wat te doen bij klachten?

Ondanks onze zorg, begrijpen wij dat het kan voorkomen dat u soms ergens niet tevreden over bent. Laat het ons dan gerust weten!

Wij nemen iedere klacht serieus en zoeken altijd naar een passende oplossing!

Hoe meldt u een klacht?

  • Telefonisch
  • Via Whatsapp
  • Via onze mail
  • Bij ons op locatie

Wij reageren altijd zo snel mogelijk en zullen samen met u de beste oplossing bespreken.

Adres

Almere
De Binderij 38
1321EJ 

Openingstijden

Maandag: 10:00 - 17:00
Dinsdag: 8:00 - 18:00
Woensdag: 8:00 - 18:00
Donderdag: 8:00 - 21:00
Vrijdag: 8:00 - 16:00
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

Sociale media